Processo di autopulizia dell'omogeneizzatore di miscelatore sottovuoto (stazione CIP) (punti di design)

Omogeneizzatore di miscelatore à vacuum

Quandu tutti i clienti anu urdinatuOmogeneizzatore di miscelatore à vacuum per eseguisce a macchina, cumu per pulisce a pignatta principale hè un prucessu assai impurtante per pagà un rolu assai cruciale per prutege u pruduttu di u cliente.

Per alcuni fornitori di Vacuum Mixer Homogenizer, ùn capiscenu micca cumu cuncepisce a bola spray CIP per a tappa principale di Vacuum Mixer Homogenizer, in realtà, hè ligata à uni pochi punti.

1. A capacità di pote principale

2. A capacità di flussu di l'acqua cip

3. L'acqua cip scorri vitezza

4. L'altezza è u diametru di u pote principale

5. U spray ball start press

Tutti quelli fatti riguardanu u numeru di sfera di spruzzo di l'omogeneizzatore di Vacuum Mixer.

Cum'è uVacuum Mixer Homogenizer MachineAmpiamente utilizatu in u campu di differenza, se u cliente usa Vacuum Homogenizer Mixer per fà u pruduttu cusmeticu, aduprate a stazione CIP di cisterna unica per fà a temperatura di l'acqua di u prucessu d'autopulizia @ 80--85degress.

Se u cliente vole usà cum'è una macchina di mistura di unguenti. duverà esse aduprà i trè tanki per a stazione CIP per prutege u pruduttu. ancu u cip deve avè u conductometer per verificà l'acqua pura EDI assicuratevi chì u prucessu auto-pulitu hè scontru u requisitu di u prucessu

Smart Zhitong hà parechji anni di sperienza in u sviluppu, cuncepimentu di Vacuum Mixer HomogenizerMixer homogénéisateur sous videUnguentu Mixing Machine è a capacità di a macchina da 5L à 18000L

Sè avete preoccupazioni per piacè cuntattate


Tempu di Postu: 01-Nov-2022