L'omogenizatori di u laboratoriu sò usati per mischjà, emulsificate, disintegrate è / o deagglomerate sustanzi. E caratteristiche di l'omogenizatore di laboratoriu includenu:
1. Controlu di velocità variabile: l'homogeneizazione di u laboratoriu hà un cuntrollu di velocità variabile per permette à l'utilizatore per aghjustà a vitezza secondu u tipu di mostra è l'intensità di mistura desiderata.
2. Motor high-performance: u laboratoriu homogenize dispone di un mutore high-prestazzioni chì furnisce un mischju consistente è efficaci per diverse applicazioni.
3. Facile à pulisce: l'homogeneizazione di u laboratoriu hè cuncepitu per una facilità di pulizia è mantenimentu, chì hè essenziale per prevene a contaminazione è assicurà a precisione di i risultati.
4. Funzioni di sicurezza: L'omogenizatore hè furnutu cù funzioni di sicurezza cum'è a prutezzione di sovraccarichi, a prutezzione di u surriscaldamentu, è un interruttore di sicurezza chì impedisce l'operazione quandu u mutore ùn hè micca attaccatu currettamente à a sonda.
5. Disegnu user-friendly: Lab Homogenizer hè cuncepitu per esse user-friendly, cù cuntrolli è visualizazioni faciuli di leghje chì permettenu paràmetri precisi è monitoraghju.